Eftermiddag igen

Nu har alla kära släktingar åkt hem igen, efter en skön dag (: Det bästa var nog pappa som smsade mamma vid lunch och frågade när gästerna skulle komma (han var ju inte hemma, han jobbar ^^ )

Något tråkigt att det är lov dock, kommer fan inte ha speciellt mycket att göra. Nåja, får se till att rummet städas den här veckan (:  Ska dock till hanna på torsdag ;D Det ska bli skoj (:  Känner att jag skriver lite korta och tråkiga inlägg men men... jag har väll inte fått in snitsen är :p

Dessutom har Gustav accepterat vadet, så nu jävlar gäller det att få mycket besökare, annars kanske man blir skyldig honom en kebab :o det vill vi ju inte! Så titta varje dag och kommentera gärna :D blir ju lite roligare, kan ju säga att jag har en fin blogg om ni inte har något annat att säga :D

(tycker jag fick ihop ett ganska bra inlägg trotsallt)
Nu ska vi citera py !
"Over and out"



Kommentarer
Postat av: Lisa

fin blogg. fixa finare header!! :-)

2010-11-01 @ 16:49:22
Postat av: Henke

jag har en finare header ligger i en mapp nånstans, men jag skäms över den :( Mottagna filer ligger den i tror jag (:

2010-11-01 @ 17:18:50
URL: http://henrikaronsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du länkar också till sånt bara så du vet.

ANVÄND HEADERN! den är fin. :)

2010-11-01 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0