So far so good!

Kom igen nu trogna bloggläsare! Tävlingen är inne på sin...4:de dag alla redan och gustav ligger HOPPLÖST EFTER! LÄS GUSTAVS BLOGG! JAG UPPMANAR ER ATT LÄSA GUSTAVS BLOGG!!! måste ju faktiskt bli lite fair game (:
Tävliningen avgörs att man räknar "unika besökare" varje dag och sedan räknar medelvärdet. Gustav har 45/4 = ... drygt 11 unika besökare per dag i snitt. Jag (henrik som kommer få en chebab (y) ) har 190/4 = ... mellan 45 typ... Ligger alltså drygt fyra gånger före gustav! Han kommer behöva all hjälp han behöver för att vinna!

Dagen har varit relativt händelselös, städade en stund på eftermiddagen och idag kom mina hörlurar (: Dock så funkade dom inte till mobilen jag har just nu, så en ny(are) måste införskaffas!

Tack, det var allt, ni kan besöka Gustav nu! (Länk hittar ni längre ner under "Länkar")

Kommentarer
Postat av: Stina

WTF??!! Varför står inte jag med under nice folk???! :O

XD

2010-11-05 @ 15:10:02
URL: http://misscreative.blogg.se/
Postat av: Henke

Stina stina stina... vem ? x)



Klart jag skriver dit dig! :D hade bara glömt dig ;)

2010-11-05 @ 16:58:02
URL: http://henrikaronsson.blogg.se/
Postat av: Maria Brindevi

Hej lille Henke, hoppas du hann städa hela huset under eftermiddagen...annars är det bara att fortsätta imorgon :) Duger det att locka med viltkött och kladdkaka för att få med dig till Fröbacka nästa lördag eller finns det annat som lockar mer :) En liten skrikig flick kusin lockar kanske inte så mycket? Hon har en ganska snäll bror iaf... Den skrikiga saknar Arons här på Anfi!

2010-11-05 @ 23:11:46
Postat av: Henke

Tyvärr, mammas kladdkaka är godare ;) Nejmen vi ska till Enköping på den kvällen så det funkar tyvärr inte :( (du får dock gärna skicka kladdkakan på posten ;) )

Vi har faktiskt varmt och skönt hemma också, var 10 grader idag! Och solen har skinit hela dagen! Kul att höra att man är efterlängtad, eller var det inte mig hon saknade? :p

Hälsa (:

2010-11-05 @ 23:14:46
URL: http://henrikaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0